Repairs & Maintenance

Parts | 06 May, 2019
ဆီပန့် (Fuel Pump) အကြောင်း သိကောင်းစရာ
Repairs & Maintenance | 06 May, 2019
သင့်ကားအပူမလွန်စေဖို့ လုပ်ဆောင်သင့်တာတွေ
Repairs & Maintenance | 24 April, 2019
“ကားသမားဆိုတာအနည်းဆုံးတော့ ဆီပျောက်၊ မီးပျောက်တဲ့ရောဂါကိုရှာတတ်ရတယ်”
Repairs & Maintenance | 23 April, 2019
အသက်ပေါင်းများစွာကို ကယ်တင်ပေးခဲ့ပေမဲ့ တခါတလေ ကလေးငယ်များ ၊ ခါးပတ်မပတ်ထားသူများကို ထိခိုက်ဒဏ်ရာ ရစေခဲ့ပီး အသက်ဆုံးရှုံးမှု အချို့လည်း ဖြစ်စေခဲ့ကြောင်...
Repairs & Maintenance | 19 April, 2019
အတက် မတက်နိုင်တာ ရပ်ထားလို့ရပေမယ့် အဆင်း ဘရိတ်မနိုင်ရင် ရပ်ထားလို့မရတာကြောင့် မိတ်ဆွေကားမောင်းသူများ အဆင်းတွေမှာ ဖြေးဖြေးသာ စိတ်ရှည်ရှည်ထားဆင်းဖို့ အ...
Parts | 18 April, 2019
ဒီနည်းလမ်းကတော့ ဘာအပိုပစ္စည်းမှ ထပ်ထည့်စရာမလိုပဲ လွယ်ကူရိုးရှင်းစွာ ဖြေရှင်းနိုင်ပါတယ်။
Repairs & Maintenance | 11 April, 2019
ကျွန်တော်စမ်းကြည့်တော့ဟုတ်ပါတယ် ဂီယာနံပါတ် 3 အထိပဲတက်ပါတယ်။ ဂီယာဘောက်ထဲမှာလဲတက်တက်အသံမြည်နေပါတယ်။ ကဲ အဲ့ဒါနဲ့ဘောနက်ဖွင့် နတ်လေးကျပ်ပြီး ရပြီအကိုမောင်...
Repairs & Maintenance | 11 April, 2019
Diesel Engine မှာလဲ သူ့မှာ ထွက်တဲ့ Exhaust Emission မှာ ပါတဲ့ မီးခိုးငွေ့ တွေ အမှုန့် အမွှားတွေကို Filter နဲ့ စစ်ထုတ်ပါမယ်။
Repairs & Maintenance | 11 April, 2019
ကားအင်ဂျင်စက်တစ်လုံး ကောင်းကောင်းလည်ပတ်နိုင်ဖို့ အင်ဂျင်ဝိုင်ချောဆီထောက်ပံ့ပေးရေးဟာ အရေးကြီးတဲ့အချက်ဖြစ်ပါတယ်။ စက် မနိုးခင် အင်ဂျင်ဝိုင်တိုင်းလေ့ရှိပ...
Parts | 11 April, 2019
ကားမောင်းနေစဉ် အတွင်း ဆီစား သက်သာဖို့အတွက် ဂီယာကို N မှာထားကာ မောင်းနှင် တတ်ကြပါတယ်။
Repairs & Maintenance | 10 April, 2019
စနစ်တွင်းပါရှိသော ဓာတ်ဆီအငွေ့ဘူး(Vapour Cansister)အတွင်းသို့ ရောက်ရှိစေခြင်း ဖြစ်သဖြင့် လွန်စွာအန္တရာယ်များသည်။
Repairs & Maintenance | 09 April, 2019
အင်ဂျင် ကိုင်တွယ်မောင်း နှင်ရသော အော်ပရေတာများနှင့် ယာဉ်မောင်းများသည် ဒီဇယ်မီးခိုး အထွက်များသော အခြေအနေမျိုးကြုံ ရပါက အဘယ်ကြောင့်ဖြစ်ရသည်
1 2 3 4 5