အိန္ဒိယပွဲတော်မတိုင်ခင် Maruti Suzuki ၏ကားရောင်းအားမြင့်တက်


ကမ္ဘာ့ပေါ်တွင် coronavirus ကူးစက်မှု ဒုတိယအများဆုံး နိုင်ငံဖြစ်သော အိန္ဒိယနိုင်ငံ၏ ထိပ်တန်းကားထုတ်လုပ်သူ Maruti Suzuki သည် ကားအသစ်များရောင်းချခြင်းကို ဦး ဆောင်နေကြောင်း သိရပါတယ်။

ဂျပန်အုပ်စု Suzuki Motor ကစက်တင်ဘာ ၁ ရက်တွင်၎င်း၏ အိမ်စီးကား ရောင်းအားသည် ၂၁ ရာခိုင်နှုန်းမြင့်တက်ခဲ့ပြီး ၁၁၃,၀၃၃စီး သို့ရောက်ရှိခဲ့ကြောင်း ကြေညာခဲ့ပါတယ်။ အခြားအမျိုးအစားများအကြားအင်ဂျင်စွမ်းအား ၁၀၀၀cc ထက်နည်းသော အသေးစားကား

များ၏ ရောင်းအားနှင့်အရှည် ၃.၆ မီတာထက်မပိုသော Alto နှင့် S-Presso မော်ဒယ်များသည်ပြီးခဲ့သည့်နှစ်နှင့် နှိုင်းယှဉ်လျှင် နှစ်ဆနီးပါး ရှိကြောင်းသိရပါတယ်။

 

အိန္ဒိယနိုင်ငံ Diwali မှာ နှစ်စဉ်နှစ်တိုင်း အောက်တိုဘာလ သို့မဟုတ် နို၀င်ဘာလတွင် ကျင်းပသည့် ဟိန္ဒူဘာသာရေးပွဲတော်ဖြစ်ပြီး မော်တော်ယာဉ် ထုတ်လုပ်သူများအတွက် ရောင်းအားအကောင်းဆုံးရာသီ ဖြစ်တယ်လို့ရပါတယ်။ အိန္ဒိယနိုင်ငံ မော်တော်ယာဉ် ထုတ်လုပ်

သောအဖွဲ့အစည်း၏ ဥက္ကဋ္ဌဖြစ်သူ Maruti Kenichi Ayukawa က စက်တင်ဘာလ ၄ ရက်နေ့ နှစ်ပတ်လည်အစည်းအ‌၀းပွဲ တစ်ခုတွင် အိန္ဒိယ ကားရောင်းအားသည် အကောင်းမြင်ရန် အလွန်စောသေးကြောင်းပြောခဲ့ပါတယ်။

 

အိန္ဒိယနိုင်ငံတွင် တောင်ကိုးရီးယားမော်တော်ယာဉ် Hyundai Motorသည် တစ်နှစ်ထက်တစ်နှစ် ရောင်းအားတိုးတက်သော်လည်း ကားထုတ်လုပ်သူ အချို့သည် သူတို့၏ရောင်းအားကျဆင်းကြောင်းဆိုပါတယ်။ အိန္ဒိယနိုင်ငံတွင် ယခင်နှစ်က ပထမ သုံးလပတ်အတွင်း အိမ်စီး

ကားရောင်းအားသည် ၃၃၆,၅၀၀ စီး ဖြစ်ပြီး မတ်လနှောင်းပိုင်းတွင် နယူးဒေလီမှာ ဗိုင်းရပ်စ်ပျံ့နှံ့မှုကိုတားဆီးရန် တစ်နိုင်ငံလုံးအနှံ့အပြား ပိတ်ဆို့မှုများချမှတ်ကာ နောက်စက်ရုံများနှင့် အရောင်းကိုယ်စားလှယ်များသည် လုပ်ငန်းများကို ၂ လကျော်ကြာ ဆိုင်းငံ့ထားခဲ့ရ ပါ

တယ်။

 

အိန္ဒိယပြည်တွင်းကားထုတ်လုပ်မှု မှာ ဧပြီလမှ ဇွန်သုံးလပတ်အထိတွင် ၂၃.၉% ကျဆင်းခဲ့ပြီး လေ့လာသူအချို့က ၂၀၂၁ ခုနှစ်ပထမသုံးလပတ်အထိ တိုးတက်မှုနှုန်း ဆုတ်ယုတ်ခြင်းများ ဆက်လက်တည်ရှိလိမ့်မယ်လို့ မျှော်လင့်ကြပါတယ်။ Hyundai Motor Group ၏ကား

အမှတ်တံဆိပ်နှစ်ခုဖြစ်သော Hyundai နှင့် Kia တို့သည် SUV ဈေးကွက်အစိတ်အပိုင်းတွင် လျင်မြန်စွာ မြင့်တက်လျက်ရှိတာဟာ Maruti အတွက် ရတက်မအေးစရာ ဖြစ်နေပါတယ်။ ဂျပန်ကုမ္ပဏီ Fourin ၏အစီရင်ခံစာအရ ယခုနှစ် ပထမခြောက်လတွင် အိန္ဒိယ ရဲ့ SUV

ကားဈေးကွက်မှ ၃၅ ရာခိုင်နှုန်းကို Hyundai က ရရှိခဲ့ပြီး Maruti ရဲ့ ၂ ၂ ရာခိုင်နှုန်းကို ကျော်တက်ခဲ့ပါတယ်။

 

Maruti သည်အိန္ဒိယ အိမ်စီးကားယာဉ်ဈေးကွက်၏ ထက်ဝက်နီးပါးကိုအလားတူ ကာလအတွင်း လွှမ်းမိုးခဲ့ပြီး Hyundai နှင့် Kia ၏စုစုပေါင်းရှယ်ယာသည် ၂၂.၈ ရာခိုင်နှုန်းသာ ရှိသော်လည်းအလျင်အမြန်တိုးတက်နေသော SUV ဈေးကွက်အစိတ်အပိုင်းတွ င်ပြိုင်ဘက်

များပြားလာခြင်းကြောင့် အနာဂတ်အတွက် စိုးရိမ်စရာဖြစ်တယ်လို့ဆိုပါတယ်။

 

အိန္ဒိယ၏ ထိပ်တန်းကားထုတ်လုပ်သူအနေဖြင့် Maruti သည် coronavirus ၏အကျိုးသက်ရောက်မှု နှင့်တောင်ကိုရီးယားပြိုင်ဘက်များ၏ ယှဉ်ပြိုင်မှု SUV ဈေးကွက်တွင် နှစ်ခုလုံးကိုကာကွယ်သင့် တယ်လို့ဆိုပါတယ်။ Maruti အတွက်စိန်ခေါ်မှု တစ်ခုမှာ နိုင်ငံ၏ မတူ

ကွဲပြားသောလိုအပ်ချက်များကိုဖြည့်ဆည်းရန် ကြိုးစားသကဲ့သို့ပင်ထူးခြားသော ထုတ်ကုန်များ ထုတ်လုပ်ရန် ဖြစ်ပါတယ်။ အတိုင်ပင်ခံလုပ်ငန်း Arthur D. Little Japan မှ အကြီးအမှူးဖြစ်သူ Koji Uchida က“ Maruti Suzuki ရဲ့ SUV ဒီဇိုင်းတွေက တော့ရှေးရိုးဆန်ပြီး

ပုံစံအားလုံးလိုက်တယ်"လို့ ဆိုပါတယ်။

 

By Myanmar Automobile Guide

Ref: asia.nikkei

Read 600 times