သည်းထိတ်စရာ Volvo Crash Test
Volvo ရဲ့ ယာဉ်တိုက်မှုဆိုင်ရာ စမ်းသပ်မှုတွင် ၎င်း၏ကားများသည် မည်မျှဘေးကင်းကြောင်း ပြသထားပါသည်။
ယာဉ်တိုက်မှု ဘေးကင်းရေး နည်းပညာသည် တန်ချိန် ၄၀ ရှိသော ထရပ်ကားကို အချိန်မီ ရပ်တန့်စေပါသည်။
Volvo သည် ကမ္ဘာပေါ်တွင် အလုံခြုံဆုံး ကားအချို့ကို တည်ဆောက်ရာတွင် အစဉ်အလာအားဖြင့် နာမည်ကောင်းရှိသည်။ တစ်ချိန်တစ်ခါက ထိုင်ခုံခါးပတ်ကို စတင်စမ်းသပ်သုံးစွဲခဲ့သည်။ ယခုအခါ ကားတိုင်းတွင် မပါမဖြစ် မသုံးမဖြစ် ဘေးကင်းရေးစီမံချက်တစ်ရပ် ဖြစ်နေပါပြီ။
ဆွီဒင်ကားထုတ်လုပ်သူသည် ၎င်း၏ကားများကြောင့် လူမသေစေရေး ရည်မှန်းချက်ကို ထားရှိပြီး ၎င်း၏ကားများ၏ ယာဉ်တိုက်မှုအရေအတွက်ကို သုညအထိ လျှော့ချရန် ရည်ရွယ်ထားသည်။
ရည်မှန်းချက်ကြီးသော ပန်းတိုင်ဖြစ်သော်လည်း Volvo သည် လက်ရှိမော်ဒယ်များအားလုံး၏ မောင်းနှင်နိုင်သော အမြန်နှုန်းကို တစ်နာရီ ၁၁၂ မိုင်အထိ လျှော့ချပြီး ကန့်သတ်ချုပ်ချယ်ပေးထားသည်။
လျှပ်စစ် Volvo XC90 ကို ဆက်ခံမည့် လျှပ်စစ် Volvo XC90 အတွက် ခေတ်မီဆန်းသစ်သော LiDAR နှင့် အလိုအလျောက် မောင်းနှင်မှုနည်းပညာတွင် ရင်းနှီးမြှုပ်နှံနေပြီဖြစ်သည်။
ယာဉ်တိုက်မှု ဖြစ်ပေါ်တော့မည့်အရေးကို သတိပေးချက်နှင့် အရေးပေါ်ဘရိတ်စနစ်သည် ယာဉ်တိုက်မှုများအား မည်ကဲ့သို့ ထိရောက်စွာ ရှောင်ရှားနိုင်သည်ကို သရုပ်ပြသရန်အတွက် တန်ချိန် ၄၀ ရှိသော Volvo Trucks သည် ဘရိတ်စွမ်းရည် စစ်ဆေးမှုကို လုပ်ဆောင်ခဲ့သည်။
ထိုသို့ ဘရိတ်စွမ်းရည်စစ်ဆေးမှု လုပ်ဆောင်နေသည်ကို မှတ်တမ်းတင်ပေးထားသည့် ဗီဒီယိုကို လူမှုမီဒီယာတွင် မျှဝေခဲ့သည်။
ထရပ်ကားက ရှေ့မှ ပိုနှေးနေတဲ့ ကားနောက်ဘက်သို့ နီးကပ်လာချိန်မှာ အချက်ပေးမီးဖြင့် ယာဉ်မောင်းကို ဂရုပြုဖို့ သတိပေးပါတယ်။ ယာဉ်မောင်းက ဘရိတ်နင်းကို ပျက်ကွက်နေခဲ့ရင် သတိပေးသံ ထွက်ပေါ်လာပြီး အလိုအလျောက်စနစ်က ဘရိတ်ဖမ်းပေးလိုက်ပါတယ်။ ရှေ့ကားကို နောက်မှ ဝင်မဆောင့်မိအောင် တားဆီးပေးလိုက်ပါတယ်။
ယာဉ်တိုက်တော့မည့်အရေး သတိပေးချက် Collision Warning နှင့်အတူ အရေးပေါ်ဘရိတ် Emergency Brake တို့က နောက်မှ ဝင်တိုက်သည့် ယာဉ်တိုက်မှုကို နီးနီးကပ်ကပ် အခြေအနေမှာပင်လျှင် ရှောင်ရှားပေးနိုင်စွမ်း ရှိသည်။ ထရပ်ကား နောက်တွဲသည် ယာဉ်+ကုန် အလေးချိန် Gross Combination Weight (GCW) တန် ၄၀ ရှိပါသည်။