၂၀၂၃ လျှပ်စစ်ကား ထုတ်လုပ်ရေးမှာ BYD က Tesla ကို ကျော်တက်သွားနိုင်မှာလား


တရုတ်ကားထုတ်လုပ်ရေး ကုမ္ပဏီကြီး တစ်ခုဖြစ်သည့် BYD သည် ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ လျှပ်စစ်ကားများ ရောင်းချမှုတွင် ပြိုင်ဘက် Tesla ထက် ကျော်လွန်နိုင်ရန် ကြိုးပမ်းနေပြီး ယခုနှစ်တွင် မော်တော်ယာဥ် အမျိုးအစားအားလုံးအတွက် ၎င်း၏ စုစုပေါင်းရောင်းချမှု ပမာဏကို နှစ်ဆတိုးရန် မြှင့်တင်လျက် ရှိသည်။

 

"ကျွန်ုပ်တို့ရဲ့ ရည်မှန်းချက်ဟာ အစီးရေ (၃) သန်းကနေ စတင်မှာပါ " ဟု BYD ဥက္ကဋ္ဌ Wang Chuanfu က ပြီးခဲ့သည့် ဧပြီလကုန်တွင် ဟောင်ကောင်၌ ကျင်းပသော ရင်းနှီးမြုပ်နှံမှု ကွန်ဖရင့်တွင် ပြောကြားခဲ့သည်။ သို့သော် BYD သည် အလုံးရေ (၃.၆) သန်းထိ ရောက်ရှိရေးအတွက် ယမန်နှစ်က ရောင်းအားကို နှစ်ဆတိုးရန် မျှော်လင့်ထားကြောင်း ၎င်းက ထပ်လောင်းပြောကြားခဲ့သည်။ 

 

ကုမ္ပဏီသည် ပြီးခဲ့သည့် ၂၀၂၂ ခုနှစ်၊ မတ်လမှ စ၍ ဓာတ်ဆီအင်ဂျင် အော်တိုကားများ ထုတ်လုပ်မှုကို ရပ်ဆိုင်းခဲ့ပြီး EV နှင့် Hybrid ကဲ့သို့သော စွမ်းအင်သုံး ကားသစ်များကို ပိုမို အာရုံစိုက်ခဲ့သည်။  ယခုနှစ်ရောင်းချမှု ပမာဏကို ထုတ်ဖော်ပြောကြားခြင်း မရှိသော်လည်း ၂၀၂၂ ခုနှစ်၏ အချိုးကိုအခြေခံ၍ ယခုနှစ်တွင် ခရီးသည် EV (၁.၇၅) သန်း ရောင်းချမည် ဖြစ်ပြီး Tesla ၏ ခန့်မှန်းထားသော EV အစီးရေ (၁.၈) သန်းခန့်ကို ချဉ်းကပ်နိုင်မည် ဖြစ်သည်။

 

ထိုသို့  Tesla ကို အပြိုင်လိုက်ကာ ကျော်တက်ရန် ကြိုးစားနေသော်လည်း ပထမသုံးလပတ်တွင် Tesla မှ လျှပ်စစ်ကား အစီးရေ ၄၂၀,၀၀၀ ရောင်းရချိန် BYD အနေဖြင့်  ၂၆၀,၀၀၀ သာ ရောင်းချနိုင်ခဲ့သည်။ Tesla သည် စျေးကွက်ထဲတွင် ၎င်း၏ စျေးနှုန်းများကို လျှော့ချခြင်းဖြင့် ထိပ်ဆုံးနေရာကို ယခုကဲ့သို့ ရယူထားခြင်း ဖြစ်သည်။

 

BYD သည် အမီလိုက်ရန် ကြိုးပမ်းနေပြီး စုစုပေါင်းထုတ်လုပ်မှုစွမ်းရည်သည် ယမန်နှစ်တွင် အစီးရေ (၂.၉) သန်း ရှိခဲ့သည်ဟု Zheshang Securities က ခန့်မှန်းထားပြီး တရုတ်အကျိုးဆောင်များက ယခုနှစ်အတွင်း BYD သည် အစီးရေ (၄.၃) သန်းအထိ မြှင့်တင်နိုင်လိမ့်မည်ဟု ယူဆ ပြောဆိုကြသည်။

 

ယခုနှစ် ကားအစီးရေ (၃.၆) သန်း၏ ရောင်းအားပစ်မှတ်ကို ပြည့်မီရန်အတွက် BYD သည် လုံလောက်သော စွမ်းရည်ကို ပေးစွမ်းနိုင်မည့် စက်ကိရိယာများနှင့် ဝန်ထမ်းများကို ပေါင်းထည့်နေပုံ ရသော်လည်း ၎င်းအနေဖြင့်  စီးပွားရေးအရ ထုတ်လုပ်မှုနှင့် ၀ယ်လိုအား ကျဆင်းမှု ဖြစ်ပေါ်လာနိုင်သည်ကိုလည်း သတိထားရနိုင်သည်။

 

     Advertisement

Click Here > Bawgawadi

 

BYD သည် စျေးနှုန်းများကို လျှော့ချမည် ဆိုသည်ကို ရှင်းရှင်းလင်းလင်း မသိရသေးသော်လည်း ကုန်ကျစရိတ် သက်သာစေခြင်းသည် အရောင်းမြှင့်တင်ရေးတွင် အသုံးစရိတ် ပိုမို ရရှိစေမည် ဖြစ်သည်။ Wang ကမူ “ကျွန်တော်တို့ ဒီနှစ်မှာ ပိုအားကောင်းလာမှာပါ။ Scale ချဲ့ထွင်ခြင်းက ကျွန်တော်တို့ကို အားသာချက်တစ် ခုပေးလိမ့်မယ်။ ” ဟု ဆိုသည်။

 

ကုမ္ပဏီသည် ယခုနှစ်အတွင်း ဇိမ်ခံအမှတ်တံဆိပ် Yang Wang ကို ပွဲထုတ်ရန် စီစဉ်နေပြီး အဆိုပါ U8 Sport Utility Xar သည် ဘီးလေးဘီး တစ်ခုစီကို လွတ်လပ်စွာ ထိန်းချုပ်နိုင်သည့် နည်းပညာဖြင့် ထုတ်လုပ်ထားခြင်း ဖြစ်ပြီး ဘေးကင်းမှုနှင့် တည်ငြိမ်မှုကို မြှင့်တင်ပေးသည့် ပထမဆုံး ဖြန့်ချိမှု ဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။

 

စျေးနှုန်းများသည် ယွမ် ၈၀၀,၀၀၀ မှ ယွမ် ၁.၅ သန်း ( ဒေါ်လာ ၁၁၆,၀၀၀ မှ ဒေါ်လာ ၂၁၈,၀၀၀ ) အတွင်း ရှိသည်။ တရုတ်ကားထုတ်လုပ်သူများသည် ပုံမှန်အားဖြင့် ယွမ် ၁၀၀,၀၀၀ မှ ၃၀၀,၀၀၀ အထိရှိသော ကားများကို အလယ်အလတ် ဈေးကွက်တွင် ပစ်မှတ်ထား ရောင်းချလေ့ရှိသော်လည်း High-End Space သည် BYD အတွက် အကန့်အသတ်မရှိသော ကားသစ်တစ်စီး ဖြစ်သည်။ သို့သော် Tesla ၏ Model X SUV ကို အသုံးပြုရန် လိုအပ်သည်ဟုလည်း ဆိုသည်။

 

BYD သည် ၂၀၀၃ ခုနှစ်တွင် မော်တော်ယာဥ်လုပ်ငန်းသို့ ဝင်ရောက်ခဲ့ပြီး နိုင်ငံခြားထုတ်လုပ်သူများထံမှ လေ့လာသင်ယူခြင်းဖြင့် ၎င်း၏ နည်းပညာဆိုင်ရာ စွမ်းရည်ကို မြှင့်တင်ခဲ့ကာ ၂၀၁၉ ခုနှစ်တွင် ၎င်း၏ Shenzhen ရုံးချုပ်တွင် ဒီဇိုင်းစင်တာ ဖွင့်လှစ်ခဲ့ပြီး Audi ဒီဇိုင်နာဟောင်း Wolfgang Egger ကဲ့သို့သော ထိပ်တန်းအရည်အချင်းရှိသူများကို ခေါ်ယူခဲ့သည်။

 

သို့သော်လည်း BYD သည် ၎င်း၏ တိုးချဲ့မှုတွင် စိန်ခေါ်မှု (၃) ခုကို ရင်ဆိုင်ရဖွယ်ရှိပြီး ပထမအချက်မှာ တရုတ်နိုင်ငံ၏ စွမ်းအင်သုံး ကားသစ်များအတွက် ဝယ်ယူမှု ထောက်ပံ့မှု ဖြစ်သည်။ ယမန်နှစ်က ကုမ္ပဏီသည် အဆိုပါ ထောက်ပံ့ကြေးများမှ ပြေစာများတွင် ယွမ် ၁၀.၄ ဘီလီယံကို ကြိုတင်စာရင်းသွင်းခဲ့သည်။

 

BYD ၏ အသားတင်အမြတ်ငွေသည် ယမန်နှစ်တွင် ယွမ် ၁၆.၆ ဘီလီယံအထိ ၄၅၀ ရာခိုင်နှုန်းထိ ခုန်တက်သွားခဲ့သဖြင့် တရုတ်နိုင်ငံက ထောက်ပံ့ကြေးများကို ပြီးခဲ့သည့် ဒီဇင်ဘာလတွင် ရပ်ဆိုင်းခဲ့သည်။ BYD ၏ အရောင်းကွန်ရက်သည် သီးခြားအချက်တစ်ခု ဖြစ်သည်။ ကုမ္ပဏီနှင့် ဆက်စပ်နေသော အရောင်းဝန်ထမ်းများနှင့် ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းရေး ဝန်ထမ်းများသည် လုံလောက်သော သင်တန်းများ မရရှိပါက၊ ၎င်းသည် အမှတ်တံဆိပ်ကို ထိခိုက်နစ်နာစေသည့် တိုင်ကြားမှုများ ဖြစ်ပေါ်လာစေနိုင်သည်။

 

HT-LT

Advertisement

Click Here > HT-LT Co., Ltd.

 

ဖောက်သည်တိုင်ကြားချက်များကို စုဆောင်းသည့် တရုတ် Webportal တစ်ခုသည် BYD အပါအဝင် ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းရှိ ကားထုတ်လုပ်သူများအပေါ် စမ်းသပ်မောင်းနှင်မှု လုပ်ငန်းစဉ်များကို မည်သို့မည်ပုံ ဆက်သွယ် ဆောင်ရွက်ပုံနှင့် ပတ်သက်၍  မကျေနပ်ချက်များစွာကို ဖော်ပြသထားသည်။

 

BYD ၏ နိုင်ငံခြား ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုများသည် ဥရောပနှင့် အာရှဈေးကွက်များသို့ ရောက်သွားနိုင်သည်။ ပြည်ပလုပ်ငန်းများသည် ယမန်နှစ်တွင် စုစုပေါင်း ရောင်းချမှုပမာဏ၏ (၃) ရာခိုင်နှုန်းအောက်သာ ရှိခဲ့ပြီး ယင်းသည် နိုင်ငံခြားတွင် ခြေရာခံချဲ့ထွင်ရန် အရေးတကြီး လိုအပ်မှုကို အလေးပေး ဖော်ပြသည်။

 

ဂျပန်တွင် BYD သည် ဂျပန်မော်တော်ယာဉ် ထုတ်လုပ်သူများအသင်းမှ ဆန္ဒအလျောက် တားမြစ်ထားသော အဆိပ်သင့်ဓာတုပစ္စည်းဖြစ်သည့် Hexavalent Chromium ကို အသုံးပြုထားကြောင်း အတည်ပြုခဲ့သည်။ နိုင်ငံခြားဈေးကွက်များတွင် အောင်မြင်မှု ရရှိရန် စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများကို လိုက်နာရန်နှင့် မတူညီသော လုပ်ငန်းအလေ့အကျင့်များကို လိုက်နာရန် အချိန်အတော်အတန် လိုအပ်ဦးမည် ဖြစ်သည်။

 

ဘဏ္ဍာရေးစျေးကွက်များတွင် လေ့လာသူများသည် BYD ၏ တိုးတက်မှု အလားအလာကို စောင့်ကြည့်နေကြပြီး နိုင်ငံတော် ထောက်ပံ့ကြေးများ ရပ်ဆိုင်းခြင်းနှင့် Tesla ၏ လျှော့စျေးများကြောင့် BYD သည် ပထမသုံးလပတ်တွင် ပြင်းထန်သော ဖိအားများနှင့် ရင်ဆိုင်ခဲ့ရကြောင်း Credit Suisse က မတ်လနှောင်းပိုင်းတွင် ထုတ်ပြန်ခဲ့သည်။

 

ထို့အပြင် အဓိက BYD နှစ်ရှည်လများ ရှယ်ယာရှင်ဖြစ်ခဲ့သည့် Warren Buffett ၏ Berkshire Hathaway - သည် ပြီးခဲ့သည့် နွေရာသီကတည်းက ရှယ်ယာများကို အကြိမ်ကြိမ် ထုတ်ရောင်းချခဲ့သည်။ “လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုနဲ့ စျေးကွက်ဝေစု ချဲ့ထွင်မှု ချောမွေ့နေသရွေ့တော့ သက်ရောက်မှုက အသေးအဖွဲ ဖြစ်မယ်လို့ ကျွန်တော်ယုံကြည်ပါတယ်။” ဟု Wang က ပြောကြားခဲ့သည်။

 

BYD သည် စျေးကွက်အရင်းအနှီးဖြင့် ယမန်နှစ်တွင် Volkswagen ထက် သာလွန်ခဲ့ပြီး မတ်လကုန်တွင် ဒေါ်လာ (၉၉.၇) ဘီလီယံဖြင့် ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ မော်တော်ကားထုတ်လုပ်သူများတွင် တတိယအဆင့် ရရှိခဲ့သည်။ တိုယိုတာမော်တာက (၂၃၁.၂) ဘီလီယံရှိနှင့် ဒုတိယနေရာတွင် ရှိကာ Tesla က ဒေါ်လာ (၆၅၆.၄) ဘီလီယံဖြင့် ထိပ်ဆုံးတွင် ရပ်တည်နေသည်။

Read 330 times