Tips

“1300 ေျပာလုိေျပာ.. 1.3 ေျပာလုိေျပာ" “ေထာင္နဲ႕ေျပာလုိက္ ပြိဳင့္နဲ႕ေျပာလုိက္ Engine Power က ဘယ္လုိ Unit ေတြတုန္း?”
အိပ္ေဇာဘရိတ္သည္ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္အတြက္ျဖစ္သည္။ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္သည္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ႏွင့္ကြာျခားသည္မွာ ဆီမေကြ်းေသာ အခါ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ကဲ့သိုု ့လည္ပတ္မူႏွ ုုန္းထုုးိက်သြားျခင္းမရွိေခ်။
Bosch က​ေန Electric ကား​ေတြ အတြက္​ အသစ္​ ဖန္​တီး မိတ္​ဆက္​လိုက္​တဲ့
ထိုထိုေသာအေၾကာင္းရာမ်ားႏွင့္ ကာဗြန္ဆက္စပ္မႈ အဆင္မေျပေသာ အင္ဂ်င္မ်ားကို ကာဗြန္ေဆးေၾကာမႈ စသည္တို႔သည္ မီးခိုးၾကြက္ေလွ်ာက္ ဆိုသည့္ ဇာတ္လမ္းမ်ား ျဖစ္ေနၾကပါသည္။တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုလည္းဆက္စပ္ေနၾကျပန္သည္။
ကားေမာင္းေနစဥ္ အတြင္း ဆီစား သက္သာဖို႔အတြက္ ဂီယာကို N မွာထားကာ ေမာင္းႏွင္ တတ္ျကပါတယ္။ ( ရိုးရိုးဂီယာ လို) ယခုလို အျပဳအမူမ်ိဳးကို အထူးသျဖင့္ Taxi ကားမ်ားမွာ ျမင္ေတြ႕ရႏိုုင္ပါတယ္။
ယခု အသံုးျပဳေနေသာ ေမာ္ဒယ္ျမင့္ကားတြင္ ဓါတ္ဆီဆီေပးေသာစနစ္မွာ ေနာ္ဇယ္(Injector) ျဖင့္ေပးေသာ စနစ္ျဖစ္ရာ ေနာ္ဇယ္ဆီပန္းနိဳင္ရန္လိုအပ္ေသာ ဆီဖိအား (Fuel Pressure) ရရိွနိဳင္ရန္တြန္းပို႔ေပးနိဳင္ေသာ ဆီပန္႔ (Pump Motor)လိုအပ္သျဖင့္ ဆီပန္႔ေမာ္တာ ထည့္သြင္းထားေပရာ ထိုဆီပန္႔ေမာ္တာ မီးလိုင္းအေၾကာင္းကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အသံုးျပဳသူမ်ား သိရိွနိဳင္ေစရန္ တင္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။
Engine Analyser အ​ေၾကာင္​း​ေျပာမည္​ဆိုရင္​ ပထမဦး Engine တစ္​လံုးရဲ႕ လုပ္​​ေဆာင္​ပံု နွင္​့ မည္​သို႔မည္​မ်ွအ​ေရးပါပံုတို႔ကို အၾကမ္​းျဖင္​းအားျဖင္​့ သိဖို႔လို​ေပလိမ္​့မည္​ ၊ Engine ဆိုတာ ကားတစ္​စီးမွား အလြန္​အ​ေရးႀကီးလွတဲ့ အစ္​ိတ္​အပိုင္​းတစ္​ခုပင္​ျဖစ္​သည္​
ဟိုက္ဂ်က္ကားအမ်ိဳးအစားဟာ ဂ်ပန္အေျခစိုက္ Daihatsu ကားကုမၼဏီကထုတ္လုပ္ၿပီး ျပည္တြင္းမွာအသုံးမ်ားတဲ့ကားအမ်ိဳးအစားျဖစ္တယ္။
သင့္ရဲ့ကားမွာ အင္ဂ်င္ပလတ္ (spark plug) လဲဖို႔လိုအပ္ေနၿပီဆိုတာကို အဲသည္ အခ်က္သုံးခ်က္က ညႊန္ျပပါတယ္။
ဟြန္ဒါစီအာရ္ဗီ (Honda CR-V) ကား အမ်ိဳးအစားကို ျပည္တြင္းက အက္စ္ယူဗီ (SUV) ႏွစ္သက္တဲ့သူေတြ အသံုးမ်ားပါတယ္။