Tips

"၂၅၀ ေလာက္ဆိုရင္ ငါ့ညီလိုက္ႏိုင္လား"   " အင္း ၂၅၀ ဆိုေတာ့ နဲနဲမ်ားတယ္ဗ်ာ အေလွ်ာ့အတင္းမရွိဘူးလားဗ်"
ခရီးေဝးသြားမယ့္ ကားမ်ားအတြက္ သတိမမူ ဂူမျမင္ ျဖစ္လို႔မသြားရေအာင္ ဒါေလးေတြ ေဆာင္သြားပါ။
ကားဘက္ထရီေခါင္းျဖဳတ္မိေသာအခါ၊ ယာဥ္ေမာင္းသူ တံခါးေပါက္ရွိ ပါဝါဝင္းဒိုး မိန္း ခလုတ္မွ ယာဥ္ေမာင္းဘက္ တံခါးမွန္မွလြဲ၍ က်န္တံခါးေပါက္ ၃ခုမွ မွန္မ်ားအား ယာဥ္ေမာင္းသူမွ အတင္အခ် ျပဳလုပ္၍ မရေတာ့ပါ။
အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ လိုက္နာရမည့္စည္းကမ္းမ်ား ကိုေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။
သင့္ရဲ႕ကားကို မုိင္ႏႈန္းအမ်ားႀကီးေမာင္းႏိုင္ဖို႔၊ ေမာင္းရတာသက္ေတာင့္သက္သာရွိဖို႔နဲ႔ ပိုၿပီးျမန္ႏႈန္းျမင့္ျမင့္သြားႏိုင္ဖို႔ မဟုတ္ေပမယ့္ မရွိမျဖစ္ အေရးအႀကီးဆံုးအစိတ္အပိုင္းတစ္ခုက ဘာျဖစ္မယ္လို႔ ထင္ပါသလဲ။ ဟုတ္ပါတယ္။ ဘရိတ္စနစ္ပါပဲ။
ABS အလုပ္မလုပ္လို႔ ABS မီးလင္းေနရင္ ABS စနစ္ကေနျပီး အဓိကထိန္းခ်ဳပ္ အလုပ္လုပ္ေပးပါတယ္။
ေအာက္တိန္းဆီ အေကာင္းစားကုိသံုးပါ။ ဆီသန္႔ဖို႔လို ပါတယ္။ ဆီစစ္ဘူး အေကာင္းစား ကုိသံုးပါ။ ပလပ္ေတြေကာင္းဖုိ႔လိုပါတယ္။ ပလပ္စစ္ေဆးၿပီး မေကာင္းရင္ အသစ္လဲေပးပါ။
ေအာ္တိုဂီယာကားေတြဟာ ရိုးရိုးလက္ ထိုးဂီယာသံုးကားေတြနဲ႔စာရင္ ဂီယာေလးထိုးထားလိုက္တာနဲ႔ တစ္လမ္းလံုး ဘာမွလုပ္စရာမလိုဘဲ ေမာင္းလို႔ရတဲ့ကားမို႔ ယာဥ္ေမာင္းတတ္ခါစေတြရဲ႕ အႀကိဳက္ပါပဲ။
စီးေတာ္ယာဥ္ကို ကိုယ္တုိင္အခ်ိန္ယူ ေဆးေၾကာၾကရာမွာ နည္းစနစ္မွန္မွန္ကန္ကန္လုပ္ၾကရဲ႕လားဆုိတာ ဆန္းစစ္ၾကည့့္ဖို႔ လိုပါတယ္။ကားပညာရွင္ေတြကေတာ႔ ကားေရေဆးတဲ့ အခါမွာ လုပ္သင္႔တာေလးေတြကိုေထာက္ျပထားပါတယ္။
ကားပိုင္ရွင္ေတြအေနနဲ႔ ကားေမာင္း႐ံုပဲေမာင္းၿပီး ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈပိုင္း မလုပ္ဘဲေနလို႔မျဖစ္သလို စနစ္တက်ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းဖို႔ကလည္း အေရးႀကီးတာေၾကာင့္ အမွားနည္းနည္းနဲ႔ လုပ္ႏုိင္ေအာင္လို႔ မွားေလ့မွားထရွိတာေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပး လုိက္ပါတယ္။