Tips

ကားေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကုန္းအဆင္းေတြမွာ ဘရိတ္ေပါက္လို႔ဆိုၿပီး ေခ်ာက္ေတြထဲ ထိုးက်ေနတာကို စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႔ မၾကာခဏ ျမင္ေနရပါတယ္။
"ဆရာ ယာဥ္ထိန္းမဟုတ္ဘဲ ရိုးရိုးရဲေတြက လိုင္စင္စစ္ေနတယ္။ သူတို႔က စစ္ခြင့္ရွိသလားဆရာ"
စက္သံုးဆီ အရည္အေသြးကို ဘယ္လိုစံႏႈန္းေတြနဲ႔တိုင္းတာလဲဆိုတာေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။
Toyota Kluger ​ေလးတစ္စီးအ​ေၾကာင္​း​ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ျဖစ္ပံုက​ေတာ့ဂီယာ​ေဘာက္​အတြင္​းမွာတက္​တက္​နဲ႔ျမည္​​ေနၿပီးဂီယာအကုန္​မခ်ိန္​းတာပါ။တစ္ျခား​ Auto Service မွာျပၾကည္​့​ေတာ့ဂီယာ​ေဘာက္​လဲရမယ္ဆိုလုိ့အကိုတို႔႔ဆုိင္​လာျပၾကည့္တာဆိုၿပီးေျပာပါတယ္။
ကားေမာင္းေနစဥ္ အတြင္း ဆီစား သက္သာဖို႔အတြက္ ဂီယာကို N မွာထားကာ ေမာင္းႏွင္ တတ္ျကပါတယ္။
ထရပ္​ကားေတြမွာ သံုးတဲ့ suspension ေတြမွာ ေလးေတြ အစား ေလအိတ္​ေတြကို အသံုးျပဳလာတာဟာ ဆယ္​စုနွစ္​ တစ္​ခုေလာက္​ပင္​ ရွိေပလိမ္​့မည္​ အရင္​ ေမာ္​ဒယ္​အေဟာင္​းေတြမွာေတာ့ ရိုးရိုး ေလးေတြ ေရွ႕ဘားေတြ ေလာက္​ပဲ သံုးၾကတာပါ။
Diesel Engine ​ေတြမွာ Emission Control System အတြက္​ Exhuast Gas Filter ​ေတြကို Euro 4 engine ​ေတြက စတင္​ၿပီး အသံုးျပဳလာခဲ့ပါတယ္​ ၊ Diesel Engine ​ေတြဟာ Gasoline Engine ထက္​ Emission ပိုထြက္​ပါတယ္​။
ကားအင္ဂ်င္စက္တစ္လံုး ေကာင္းေကာင္းလည္ပတ္ႏိုင္ဖို႔ အင္ဂ်င္ဝိုင္ေခ်ာဆီေထာက္ပံ့ေပးေရးဟာ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ စက္ မႏိုးခင္ အင္ဂ်င္ဝိုင္တိုင္းေလ့ရွိပါတယ္။
တာယာတစ္လံုး၏ ေဘးနံရံတြင္ ၎တာယာ၏ အရြယ္အစား၊ တပ္ဆင္ရမည့္ ေခြ၏ (rim) အရြယ္အစား၊ တာယာ၏ အၿမင့္ဆံုးခံနိုင္မည့္ ဝန္၊ အၿမင့္ဆံုးေမာင္းနွင္နုိင္မည့္ speed၊ တာယာ၏ တည္ေဆာက္ပံု နွင့္ အသံုးၿပဳထားေသာ materials မ်ား၊ တာယာ၏ ပန္းပြန္းစားခံနိုင္မႈအေၿခအေန (treadwear)၊ တာယာ၏ကုတ္အား (traction)၊ နွင့္ တာယာ၏ အပူဒဏ္ေပၚခံနုိင္မႈ (temperature resistance)၊ တာယာ၏ ထုတ္လုပ္သည့္ ကာလ၊ ထုတ္လုပ္သူ နွင့္ ထုတ္လုပ္သည့္ စက္ရံု၊ TWI (Tread Wear Indicator) ေခၚ တာယာ၏ ပန္းပြန္းစားမႈအေၿခအေနကိုၾကည့္ရမည့္ေနရာ၊ စေသာ အခ်က္အလက္ မ်ားကို ေဖာ္ၿပထားသည္။
ဥေရာပ ကားႀကီးေတြရဲ႕ instrument cluster မွာေတြ႕ရတဲ့ အေခၚေဝၚမ်ား နွင့္ သေကၤတအခ်ိဳ႕ ကိုေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။