How To

ကားတစ္စီးကို ဘယ္လို အရစ္က်ဝယ္ၾကမလဲ။ ဒီလိုအရစ္က်ဝယ္မယ္ဆိုရင္ ဘာေတြကို သတိထားရမလဲ။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တစ္စီး လည္ ပတ္အလုပ္လုပ္ရန္အတြက္ စက္မႈ ပုိင္းဆုိင္ရာ အစိတ္အပုိင္းႏွင့္ Function မ်ားအျပင္၊ လွ်ပ္စစ္ပုိင္း ဆိုင္ရာ ဆားကတ္မ်ား၊ ၀ါယာရိန္း မ်ား၊ လွ်ပ္စစ္ထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္မ်ား ပါ၀င္ဖြဲ႔စည္းထားသည္။
အင္ဂ်င္၀ိုင္ေကာင္းေကာင္းၾကိဳက္တဲ့အင္ဂ်င္ကိုေခၚပါတယ္။ စက္စြမ္းအားအျပည့္အ၀ရဖို႔နဲ႔ ဆီစားသက္သာဖို႕အတြက္ အင္ဂ်င္ဟက္မွာတတ္ထားတဲ့ ဗါးမ်ားကုိ အသိဥာဏ္ စနစ္တခုနဲ႔ တိုင္မင္မွန္ေအာင္ထိန္းခ်ဳပ္ခိုင္းေပးထားတဲ့ အင္ဂ်င္စနစ္ပါ။ သာမန္လူမ်ား နားလည္ေအာင္ပဲ အဓိကအေၾကာင္းအရာမ်ားကိုပဲ နဲနဲနဲ႔က်ဲက်ဲေရးေပးလိုက္ပါတယ္။
4 Stroke ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ရဲ႕ အလုပ္လုပ္ပံုကိုၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ပထမ Intake Stroke မွာ Piston က BDC ကို ဆင္းလာၿပီး ျပင္ပေလကိုစုပ္ယူပါတယ္။
O/D ခလုတ် ဆိုတာ over drive မမောင်းချင်ရင် ပိတ်လို့ရအောင် off ခလုတ် တပ်ဆင်ပေးထားတာပါ။ 
Expansion Tank ဆိုေသာ ေရျပန္ဗူးကို Coolant ဓါတ္ေဆးရည္ အျပည့္မျဖည့္ရပါ။
ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္နဲ႔ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ဟာျမင္းတေကာင္ျဖစ္မယ္ဆုိရင္ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ဆုိတာ ျပဳိင္ျမင္းတေကာင္ (Race horse )လုိ က်စ္လစ္တယ္ ၊ ေပါ့ပါးတယ္ ၊ လွ်င္ျမန္မယ္ ၊ တက္ႂကြေနမယ္။ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ဆုိတာ ပစၥည္းသယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး အလုပ္ၾကမ္းလုပ္တဲ့ ခုိင္းျမင္း(Work Horse)တေကာင္လုိ ေႏွးမယ္ ၊ သန္မာမယ္ ၊ ခံႏုိင္ရည္ပုိေကာင္းပါမယ္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တစ္စီးတြင္ အမ်ားဆံုးအလုပ္လုပ္ရေသာ အစိတ္အပိုင္းျဖစ္သည္။
ကားေမာင္းႏွင္သည့္အခါတြင္ မိမိကား၏ Steering ခ်ိဳ႕ယြင္းေနပါက လုပ္ေဆာင္ရမည့္ အခ်က္ (၇) ခ်က္ကို ရွိပါသည္။
ကား တစ္စီးမွာ ပ်က္ႏိုင္ေခ်၊ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ေတြက အမ်ားၾကီးပါ။ သုိ႔ေပမယ့္ အခ်ိဳ႕ ပ်က္ဆီးမွု မ်ားက ဝပ္ေရွာ့ ပုိ႔စရာ မလိုပဲ ကိုယ္တိုင္ ျပင္လို႔ ရတာ ရွိပါတယ္။