Knowledge

ယာဉ်အမျိုးအစားအလိုက်ဆောင်ထားရမည့် သတ်မှတ်မီးသတ်ဆေးဘူးများ
အိပ်ဇောဘရိတ်သည် ဒီဇယ်အင်ဂျင် အတွက် ဖြစ်ပါတယ်။ ဒီဇယ် အင်ဂျင်သည် ဓာတ်ဆီအင်ဂျင် နဲ့ ကွာခြားသည်မှာ ဆီမကျွေးသောအခါ ဓာတ်ဆီ အင်ဂျင်ကဲ့သို့ လည်ပတ်မှုနူန်း မထိုး ကျသွားပါ။ ထိုကြောင့် ယာဉ်ကို အရှိန်လျော့ကျသွားစေရန် အင်ဂျင်အားကို သုံးရန်မဖြစ်နိုင်တော့ဘဲ ဂီယာပြောင်းပေးခြင်းလည်း ကားကို အရှိန်လျော့ချပေးနိုင်ခြင်းမရှိပါ။
အလိုအလျောက် ယာဉ် ရပ်နားပေးတဲ့ အော်တို ပါကင် နည်းပညာ ကို တိုယိုတာနဲ့ ဖို့ဒ်ကားတို့က စတင် သုံးစွဲခဲ့ကြပါတယ်။ တိုယိုတာက သူရဲ့ အထင်ကရတန်းမြင့်ကားဖြစ်တဲ့ lexus ကားမျိုးဆက် ဖြစ်တဲ့ LS460 ကားတွေမှာ စတင်သုံးစွဲခဲ့ပါတယ်။
လောင်စာဆီပို့စနစ်တွင် ဆီတိုင်ကီမှ အင်ဂျက်တာ (Injectors)များအထိ လောင်စာဆီများရောက်အောင် တွန်းပေးသော အရာမှာ Electric Fuel Pump ဖြစ်သည်။
Hybrid ကားတွေ ရန်ကုန်မှာ ခုဆို အတော်လေးများနေပြီလို့ထင်ပါတယ်။ ပြင်ဆင်မှုတွေ၊ ပုံမှန်ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းမှုတွေလည်း အတေ်ာအသင့်လုပ်လေ့ရှိပြီပေါ့။ ဒီပို့စ်မှာတော့ Hybrid ကားတစ်စီးကို ဘယ်လိုပြုပြင်စစ်ဆေးသင့်တယ်ဆိုတဲ့ အချက်တချို့ကို ဖော်ပြပေးချင်ပါတယ်။
ကားအတွက်လျှပ်စစ်ပိုင်းဆိုင်ရာနဲ့ ပတ်သတ်လို့ ပြုပြင်တော့မည်ဆိုပါက ဘက်ထရီကြိုးကို အရင်ဖြုတ်ပါ။
အဝေးပြေးလမ်း များတွင် ကားတာယာ ရုတ်တရက် ပွင့်/ပေါက်ခြင်းသည် ယာဉ်မောင်းများအတွက် အသက်အန္တရာယ်များဆုံး မတော်တဆဖြစ်ရပ်များတွင် တစ်ခုအပါအဝင်ဖြစ်ပါသည်။
မော်တော်ကားတစ်စီး သက်၀င်လှုပ်ရှားနိုင်ရန်အတွက် ဘက်ထရီသည် အဓိကအရေးကြီးသော ပစ္စည်းဖြစ်တယ်။
ကားအင်ဂျင်စက်တစ်လုံးသည် စနစ်ပေါင်းများစွာဖြင့် ဖွဲ့စည်းထား၍ စနစ်တစ်ခုခု ချွတ်ယွင်းသွားပါက လည်ပတ်လှုပ်ရှားမှု တိကျမှန်ကန်ခြင်းမရှိတော့ဘဲ လောင်စာဆီ ပိုမိုကုန်ကျမည်ဖြစ်သည်။
အင်ဂျင်အအေးခံစနစ်မှာ ရေပြန်ဘူးလေးနဲ့ ရေတိုင်ကီအဖုံးကလဲ အတော်လေးကို သူ့တို့ကဏ္ဍ အရေးကြီးလှပါတယ်။