Knowledge

အင္ဂ်င္အပူလြန္ကဲေစတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကေတာ့ အမ်ားအျပား႐ွိပါတယ္။ အျဖစ္အမ်ားဆံုးအေၾကာင္းရင္းေတြကေတာ့-
အင္ဂ်င္အေအးခံစနစ္မွာ ေရျပန္ဘူးေလးနဲ႕ ေရတိုင္ကီအဖံုးကလဲ အေတာ္ေလးကို သူ႕တို႔က႑ အေရးၾကီးလွပါတယ္။
ကားတစ္စီးတြင္ အမ်ားဆုံး အလုပ္လုပ္ရေသာ အစိတ္အပိုင္းမ်ားမွာ ကလပ္၊ ဂီယာ၊ ဘရိတ္မ်ား ျဖစ္သည္။ Manual ဂီယာေဘာက္စ္စနစ္ သုံးေသာ ကားမ်ားတြင္ ဂီယာအမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းထိုးရသျဖင့္ ကလပ္ကို အႀကိမ္ေရမ်ားစြာ နင္းရသည္။
ကားအင္ဂ်င္ အတြင္းပိုင္း အေခၚအေဝၚမ်ားကို English/ျမန္မာ လိုေခၚေဝၚနည္းေလးကို သိေစရန္ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။
အစကေတာ့ မီးစိမ္းလို႔ေမာင္းလာခဲ႔တာ မီးပြိဳင့္အလယ္နားေလာက္လဲေရာက္ေရာ အဲ႔ ရုတ္တရက္ပဲဗ်ာ မီးနီသြားပါေလေရာ။
“ကားအင္ဂ်င္က်တာ၊ အင္ဂ်င္ကုိင္တာ၊ အင္ဂ်င္တင္တာ၊ အင္ဂ်င္အေပၚဖြင့္/ေအာက္ဖြင့္လုပ္တာ" ဆုိတာမ်ိဳးေတြကုိ ကားေလာက လူတုိင္းၾကားဖူးၾကမွာပါ။
သင္၏ကားႏွင့္အတူ ျမန္မာတစ္ႏိုင္လံုးရွိ မည္သူ၏ကားကိုမဆို မည္သည့္တိုင္း မည္သည့္ျပည္နယ္ မည္သည့္ၿမိဳ႕ မည္သည့္ေနရာတြင္ ခ်လန္ျဖတ္ခံရျခင္းရွိမရွိ ရဲမႈရွိမရွိ Clear ျဖစ္မျဖစ္ မည္သူေမးေမး ေျဖႏိုင္ေအာင္ နည္းပညာတည္ေဆာက္ေနပါသည္။
Monday, 17 June 2019 10:32

Oxygen Sensor ဆိုတာ

နည္းပညာတိုးတက္လာတာနဲ႔အမ်ွပဲေမာ္ေတာ္ကားေတြမွာလည္းဆင္ဆာေတြကားတစ္စီးလံုးအႏွံ႔ကိုတပ္ထားၾကပီး အာရံုခံေစပါတယ္ အဲ့လိုဆင္ဆာေတြက အသီးသ္ီး အာရံုခံကြန္ပ်ဴတာေဘာက္ကိုသတင္းပို႔၍ကြန္ပ်ဴတာေဘာက္ကေန ေမာင္းႏွင္တဲ့စနစ္တစ္ခုျဖစ္လာတာပါ။
ယာဥ္စည္းကမ္း လမ္းစည္းကမ္းခ်ိဳးေဖါက္လွ်င္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္နည္းဥပေဒအရအေရးယူသည္။
ယာဥ္တိုက္မႈေတြထဲက ေအာင့္သီးေအာင့္သက္ျဖစ္ျဖစ္ေနရတဲ႔ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ိဳးေပါ့။ ကိုယ့္ယာဥ္ကရပ္ထားတာ သူ႔ဖာသာသူေနာက္ကဝင္တိုက္တာ ဒါကို ကို႔ကိုလာပီးအမႈပတ္ေနတာေပါ့။