Knowledge

“1300 ေျပာလုိေျပာ.. 1.3 ေျပာလုိေျပာ" “ေထာင္နဲ႕ေျပာလုိက္ ပြိဳင့္နဲ႕ေျပာလုိက္ Engine Power က ဘယ္လုိ Unit ေတြတုန္း?”
ကားတစ္စီးကို ဘယ္လို အရစ္က်ဝယ္ၾကမလဲ။ ဒီလိုအရစ္က်ဝယ္မယ္ဆိုရင္ ဘာေတြကို သတိထားရမလဲ။
အိပ္ေဇာဘရိတ္သည္ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္အတြက္ျဖစ္သည္။ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္သည္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ႏွင့္ကြာျခားသည္မွာ ဆီမေကြ်းေသာ အခါ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ကဲ့သိုု ့လည္ပတ္မူႏွ ုုန္းထုုးိက်သြားျခင္းမရွိေခ်။
Bosch က​ေန Electric ကား​ေတြ အတြက္​ အသစ္​ ဖန္​တီး မိတ္​ဆက္​လိုက္​တဲ့
ထိုထိုေသာအေၾကာင္းရာမ်ားႏွင့္ ကာဗြန္ဆက္စပ္မႈ အဆင္မေျပေသာ အင္ဂ်င္မ်ားကို ကာဗြန္ေဆးေၾကာမႈ စသည္တို႔သည္ မီးခိုးၾကြက္ေလွ်ာက္ ဆိုသည့္ ဇာတ္လမ္းမ်ား ျဖစ္ေနၾကပါသည္။တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုလည္းဆက္စပ္ေနၾကျပန္သည္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တစ္စီး လည္ ပတ္အလုပ္လုပ္ရန္အတြက္ စက္မႈ ပုိင္းဆုိင္ရာ အစိတ္အပုိင္းႏွင့္ Function မ်ားအျပင္၊ လွ်ပ္စစ္ပုိင္း ဆိုင္ရာ ဆားကတ္မ်ား၊ ၀ါယာရိန္း မ်ား၊ လွ်ပ္စစ္ထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္မ်ား ပါ၀င္ဖြဲ႔စည္းထားသည္။
အင္ဂ်င္၀ိုင္ေကာင္းေကာင္းၾကိဳက္တဲ့အင္ဂ်င္ကိုေခၚပါတယ္။ စက္စြမ္းအားအျပည့္အ၀ရဖို႔နဲ႔ ဆီစားသက္သာဖို႕အတြက္ အင္ဂ်င္ဟက္မွာတတ္ထားတဲ့ ဗါးမ်ားကုိ အသိဥာဏ္ စနစ္တခုနဲ႔ တိုင္မင္မွန္ေအာင္ထိန္းခ်ဳပ္ခိုင္းေပးထားတဲ့ အင္ဂ်င္စနစ္ပါ။ သာမန္လူမ်ား နားလည္ေအာင္ပဲ အဓိကအေၾကာင္းအရာမ်ားကိုပဲ နဲနဲနဲ႔က်ဲက်ဲေရးေပးလိုက္ပါတယ္။
ကားေမာင္းေနစဥ္ အတြင္း ဆီစား သက္သာဖို႔အတြက္ ဂီယာကို N မွာထားကာ ေမာင္းႏွင္ တတ္ျကပါတယ္။ ( ရိုးရိုးဂီယာ လို) ယခုလို အျပဳအမူမ်ိဳးကို အထူးသျဖင့္ Taxi ကားမ်ားမွာ ျမင္ေတြ႕ရႏိုုင္ပါတယ္။
ယခု အသံုးျပဳေနေသာ ေမာ္ဒယ္ျမင့္ကားတြင္ ဓါတ္ဆီဆီေပးေသာစနစ္မွာ ေနာ္ဇယ္(Injector) ျဖင့္ေပးေသာ စနစ္ျဖစ္ရာ ေနာ္ဇယ္ဆီပန္းနိဳင္ရန္လိုအပ္ေသာ ဆီဖိအား (Fuel Pressure) ရရိွနိဳင္ရန္တြန္းပို႔ေပးနိဳင္ေသာ ဆီပန္႔ (Pump Motor)လိုအပ္သျဖင့္ ဆီပန္႔ေမာ္တာ ထည့္သြင္းထားေပရာ ထိုဆီပန္႔ေမာ္တာ မီးလိုင္းအေၾကာင္းကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အသံုးျပဳသူမ်ား သိရိွနိဳင္ေစရန္ တင္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။
ရန္ကုန္တုိင္းအတြင္း ညအခ်ိန္တြင္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းနွင္ေသာ ပါ၀ါအိတ္ေဇာတပ္ ျပိဳင္ကားမ်ားကို စီမံခ်က္ျဖင့္