Japan

Toyota ကေန Supermini ကားအျဖစ္ ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ Toyota Passo ဟာ အရြယ္အစားေသးငယ္ျပီး ေပါ့ပါးေပမဲ့
၂ဝ၁ဝ မိုဒယ္မတိုင္ခင္ ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ Nissan March က Volkswagen ပုံသဏၭာန္လို အမိုးခုံပုံစံ တည္ေဆာက္ထားၿပီး တျခား ၁၃ဝဝ စီစီ ကားေတြနဲ႔ယွဥ္ရင္ ပုံစံရိုးရွင္းလြန္းတဲ့အတြက္ လူႀကိဳက္နည္းခဲ့ပါတယ္။
ဂ်ပန္ကားမ်ားထက္ ပိုျပီးၾကမ္းခံတဲ့ ၁၃ဝဝ စီစီ ကားအမ်ိဳးအစားထဲက တျခားအမ်ိဳးအစားတစ္ခုကို ေရြးခ်ယ္မယ္ဆိုရင္ ဂ်ာမနီႏိုင္ငံထုတ္ Volkswagen Polo က အသင့္ေတာ္ဆံုးျဖစ္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ 
Economy ထုတ္လုပ္တဲ့ေနရာမွာ ကမ႓ာ႔ထိပ္တန္းကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္တဲ့ Suzuki ဟာ Swiftကို ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္မွာ စတင္ထုတ္လုပ္ခဲ့ျပီး Suzuki Cultus ရဲ႕ မ်ိဳးဆက္တခုလည္းျဖစ္ပါတယ္။
နာမည္ေက်ာ္ ဂ်ပန္ကားကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္ေသာ Nissan သည္ အရြယ္အလတ္စား ဆီဒန္ကားမိုဒယ္ Altima ကို ၁၉၉၂ ခုႏွစ္ကတည္းက ထုတ္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး
Nissan Leaf ကို ၂ဝ၁ဝ ျပည့္ႏွစ္အကုန္ပိုင္းမွာ စတင္ထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး အေမရိကန္၊ ကေနဒါႏွင့္ ဥေရာပနိုင္ငံမ်ားကို ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္မွစ၍ တင္ပို႔ေရာင္းခ်ခဲ့ပါသည္။
ဂ်ပန္အေျခစိုက္ Mazda ကားကုမၸဏီက ထုတ္လုပ္ေသာ Mazda CX-5 အသစ္စက္စက္ကားအမ်ိဳးအစားသည္ Mazda ၏ အေအာင္ျမင္ဆံုး ေခတ္မီနည္းပညာဆန္းသစ္မႈျဖစ္ေသာ KODO ဒီဇိုင္း
Toyota က ထုတ္လုပ္ေသာ ခုနစ္ေယာက္စီး MPV ကားအမ်ိဳးအစားထဲတြင္ Alphard မွာ သြင္းလွၽင္သြင္းသေလာက္ ေရာင္းရသည္အထိ ေဈးကြက္ေအာင္ျမင္မႈရရွိေနပါသည္။
ယခင္က အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုတြင္ Toyota ၏ အရြယ္အစားအႀကီးဆုံး ေရွ႕ဘီးယက္ဆီဒန္ကားအျဖစ္ လူသိမ်ားခဲ့ၿပီး Mid-Size Sedan အျဖစ္ ေျပာင္းလဲထုတ္လုပ္ခဲ့ေသာ Avalon ကားမိုဒယ္ကို
Toyota Premio ကဲ့သို႔ Allion ကိုလည္း ၂ဝဝ၁ ခုႏွစ္မွာ စတင္ထုတ္လုပ္ခဲ့ျခငး္ ျဖစ္ပါသည္။ Premio က Corona ၏ မ်ိဳးဆက္ျဖစ္သည္ဆိုလွၽင္ Allion က Carina မ်ိဳးဆက္ဟု ဆိုနိုင္ပါသည္။